De IMK-award wordt medio november overhandigd aan de ondernemer met de ideale combinatie van passie voor en praktische invulling van ondernemerschap in de regio. ”We zijn op zoek naar een succesvolle ondernemer, waarbij de inzet van publieke middelen het verschil heeft gemaakt”, legt Han Dieperink (directeur IMK) uit. “Goed ondernemerschap vraagt om zelfdiscipline en financieel inzicht, maar zeker ook om liefde voor het vak.”
Sara Smets (directeur van Fantasy Design), is verheugd met de nominatie. “Geweldig! Het is toch een vorm van waardering en een bewijs dat we het gewoon goed doen. Ons reclamebureau is geboren uit passie voor creativiteit en de hang naar zelfstandigheid. Door dromen voor jezelf waar te maken, help je ook anderen hun droom waar te maken. Kwaliteit van je product is het belangrijkste. Daarna volgt creativiteit en kennis om je product op de markt te brengen. We hebben onze focus gericht op presentatietechnieken en online media. Ook maken we vanzelfsprekend zelf qua promotie veel gebruik van social media en zijn we dus heel gericht bezig met online marktbewerking. En dat werpt zijn vruchten af. Ik zie de toekomst dan ook vol enthousiasme tegemoet. Fantastisch dat onze visie op ondernemen nu gewaardeerd wordt in de vorm van deze nominatie.”
Een vakjury bepaalt wie de uiteindelijke winnaar is van de onderscheiding. Deze jury bestaat uit vertegenwoordigers uit de wetenschap, de publieke en private sector en IMK-directeur Han Dieperink.